2008. október 21., kedd

Valami szebb

Lelkemre írva múlt, jövőm se hordozom

Megbocsáthatatlan vagyok.

Luk -életbenmaradás erszénye.

Belerakosgatom a hamut ami magokból

Nem maradt más magamnak

idő ami kimosott érzelmet

simogatni bennem lakozó lukakat, mikben

mégis Por hamu tart életben

se rózsaszín se hús

csak ami festék

a képek végül mind rózsaszínek

hogy miért temetem magam

s hogy értetek? Nem kell észrevennetek

A tetemet az élet kaparta ki magának, nekem nem kell

Hogy csalódást okoztam?

Lelkem viszont tiétek

Valójában fekete-korom

Hiába az idő visszafordíthatatlan

S ha így akarom

Minden mosoly egy tetem árnyéka

Csak ne világítaná a nap a szemekbe

Szerettelek. de hiszen te tudod.

Mégis nélkülünk ereszkedik le Hold

hogy van valami ami

megtart

Bocsásd meg hogy szeretem fogni kezét

Mikor fejem nyugovóra térne

visszavonja mellére

Hogy már nem vagyok kedves olyan szerethető

is csupán szükségszerű része

s hogy így is úgy

szerethető

továbbmenni se szükségszerű

ha jelölve

azonban ma minden áthúzva

sors?emberi kéz

ha viszont földről nézem

mit számít, Szerettem volna

hát nézlek akkor most én

-----------------------------------

jó ég! most látom milyen verset írtam. ezt mindenképp majd holnap elölről... valaki játszik bennem ellenem, értem.

Nincsenek megjegyzések: