2008. október 5., vasárnap

miért? amikor magam is odaadtam

elengedtelek már régen. miért büntetsz? amikor már olyan nyugodt, szép volt minden. hittem, úgy hittem, hogy neked is van önuralmad. aztán most ez. pedig mostanában minden olyan rendben ment. tettem a dolgom, mindennap egy kicsit előbbre. aztán most ez. mikor jön el a pillanat, hogy örökké bízhatok benned. hogy már sose kell félnem. nekem tartanom kell magam, különben hamuvá porladok. mindig, a semmiből is fel. azt hittem, s a horoszkópom is mintha reménnyel, hogy nyugodt, valóban szép napok következnek. hogy végre, ha nem is boldog, mégis nyugalom. az üresség bennem mindig egyensúlyban tart. de a semmi nem az üresség. nem a nyugalom. az métely, pusztításra alkalmas. hittem, hogy végre nyugodtan dolgozhatok. aztán megint csak ez a rossz érzés. birtoklás, erőszak.

Nincsenek megjegyzések: