2008. december 26., péntek

valami varázslat. A Boldi eset. dec 22 este 8 óra

...aztán dec23 este 9 óra.

ez a horoszkóp már megint igazat beszélt. hogy keddig leszek a csúcson, boldog, valami ilyesmi. és mi történik? valóban akkor történt valami. csoda. aztán persze elillant. de mit számít? ha egyszer adatott. egyszer mindig adatik azokkal akiket szeretek. legalább egyetlenegyszer váratlanul megjelennek, vagy csak a hang, valami éter (telefon, ilyesmi) nappal vagy sötétben. ilyenkor behunyt szemmel hallgatom. adni voltam képes, érezni. nem is akárhogyan. engem is meglepett. a visszajelzés. az valami olyan, amiben nincs hatalmunk. váratlanul érkezik, és illan. hogy annyi év hallgatás ellenére minden pillanatban érzékeltem személyét. hogy pontosan megéltem mi az, ami napok óta éppen most foglalkoztatja. és adni tudtak. a szavak, a szemek. nekem. igen különös emlék, régen nem volt ilyen.

azonban most nem tudom folytatni, de visszatérek. ide mindenképpen visszatérek.

Nincsenek megjegyzések: