2008. augusztus 23., szombat

még mindig Kőrössi P. legújabbak, 2008.08.23

---- "\"Kőrössi P. József\"" <> írta:
> Zsuzsa drága! Okos dolgokról írsz, ne haragudj - hülyén. A nyelv, a stílus egy okos ember ostoba (+buta, ál/naiv) megnyilvánulása. Hablaty. Nem az a fontos már rég nem az, hogy mit tudsz mit tud a tehetséges ember), hanem, hogy hogyan, milyen nyelven, milyen formába öntve (sic) tudja (tudod) elmonadni. A nyelv és a forma, a stílus áés a szó,. ami képes megszólítani. És ennek kell autintikusnak lenni. ma is, holnap is. Sikerült kihoznod belőlem: ez nem megy neked.
> Szerintem.
> Semmit sem értesz abból, amit írtam neked, semmit.
> Önigazolást keresel, ez számodra a legfontosabb, és ez nagyon - nagyon - kevés, és ne nálam keresd. Ne haragudj, sajnálom, nem érdemes folytatnunk.

válaszom:

Csodálkozol, önigazolás, amikor csak támadsz, és rúgsz? Légy nyugodt, nem keresem nálad, sosem is kerestem, most is, mint 16 évvel ezelőtt, te magad ajánltad fel! Én csak elszenvedője voltam, mint ahogy akkoriban is, 20 évesen. A naivságommal, igen, hogy akkor is hittem. Hát milyen játékos az, aki még most is csak az én labdáimmal játszik, csűri, csavarja, forgatja, csakhogy örökké, minden mondatával önmagának is ellentmond. Csoda-e, ha így az én labdám csak az én kezemben működik jól. Ha csak így tudsz játszani, inkább ajánlom saját játékaid. A probléma az, hogy már önálló szavaid sincsenek, nemhogy értelme. Ne aggódj, nem lesz folytatás. Már régen értelmetlen. Amiket te írsz, azokon én már rég túlvagyok, csakhogy lefordítsam a labdákat.

„Ostoba, hülye +buta, ál/naiv”--- csak azt kívánom, próbálj mindezen szavaiddal magadra visszakérdezni. Én csak egyet állítok, de azt nagyon: Közönséges vagy.

Rózsaszín nyúl! Ezen a blogon a könyvem. Merthogy merem remélni, ebből semmit nem láttál. És most már az isten is mentsen.

Naiv voltam, igen, 16 év után is. De ma már nemcsak automatikusan szöknék fel (és akkor most nem autentikusságról beszélek, mert itt is visszakérdeznék), amikor kezed „véletlenül” a combomra téved, hanem kipróbálnék, amit sohasem, milyen egy férfinak pofont adni.

Ádiő

Nincsenek megjegyzések: