2008. augusztus 24., vasárnap

Kőrössi P. levelezés folytatás... 2008.08.24

---- "\"Kőrössi P. József\"" <írta: > 
Én büszke voltam rá,amikor egy lány keze "véletlenül

a combomra tévedt". Ennyire közönséges maradtam a
mai napig! Ezért is "van még egy-két jóakaróm, aki
sok jót tesz még velem és híres kiadómmal."(J.)



Nekem viszont egyelőre a Rózsaszín nyúllal nincs
ilyen jóakaróm, de remélek. Ehelyett,

válaszom:

(különös, ez a válasz jön ki a blogon, akárhanyadszor is próbálkozom a levéllel. talán igen, angyalok akarata ez. hát legyen. itt hagyom. különös jel. azt kell mondanom, igen, az angyalok vigyáznak rám. ha így van, hálával adom meg magam. és imádkozom.)


Egy ártatlan gyermeki világ akkor hiteles, ha bamba. A bamba világ sosem utánoz, mindig magából indul ki, és egy új világot teremt. Kifejezetten hízelgő erre a filmre nézve a bamba jelző (béna... mindegy), szinte azt kell hinnem, a néző, az értékelő ért engem. Mert miért is ne értene, hiszen világos minden abban az univerzumban, akár a nap. Odafenn. Abban az értelemben, onnan olvasva, ahonnan én nézem. Mert akkor Anna Margit, Vajda Lajos, !Réber László, klee, kandinszkij, na meg Kispál és a borz, és akkor még szó se a Kistehénről, nem utolsó sorban Bada Dada, aki már nincs. (na és miért hunynánk szemet Macskássy Katira is, Varsányi Ferencről nem is beszélve- nem, nem, őt meghagyva inkább a profiknak, ám nagy-nagy szeretettel) Mind a bambák mellett szólnak. Mert a bambaság a legkomolyabb játék, ami a földön, magunkat a világban komolyan venni.
A bambák nevében, akik örökké hitelesek, és igen, örökké bambák (bénák) maradnak.
Na éppen csak el kellene készíteni azt a filmet :)

(feljegy. Becsey Zsuzsa, nyulacska, A Bambák világából) új! készülendő filmből (...korcsolyázó lány egyelőre ejtve--(rejtve)


Nincsenek megjegyzések: