2008. augusztus 24., vasárnap

D'a capo al... Kőrössi utószor 2008.08.24

akkor jöjjön a tulajdonképpeni levélváltás:

---- "\"Kőrössi P. József\"" <> írta:
> Én büszke voltam rá, amikor egy lány keze "véletlenül a combomra
> tévedt". Ennyire közönséges maradtam a mai napig! Ezért is "van még egy-két jóakaróm, aki sok jót tesz még velem és híres kiadómmal." (J.)

válaszom:

Akkor most már tudod, mi a különbség naiv és ál-naiv között. Már ezért megérte!
Sok sikert a kiadódhoz és írói pályádhoz!
(mert ebben is különbözünk, bennem mindig marad még jóérzés, sikert kívánni)
Kár, hogyha írok, neked mindent szó szerint kell lefordítani.

Csakhogy ezt is lefordítsam, én nem tévesztem össze a szakmát és a magánéletet. A közönséges pedig elsődlegesen nem arra vonatkozik, hogy mit, hanem hogyan csinálod. És akkor azt hiszem, ez mindenre magyarázat.
(zs)

------------------------------------------------------------------
A levelezést innen bármi is, nyilvánosan nem folytatom, célom itt szigorúan szakmai, és nem magánjellegű volt.

Nincsenek megjegyzések: