2009. március 7., szombat

kimaradt dolgokból---blog 10 napos performanszból, 2009.02.26.-tól 2009.03.15.-ig



bejegyezve 2009.03.15

nyulacska

Vannak-e még igazi férfiak? 2009 03 14 délelőtt. Napfény sugaraitól ittasan, fotelben jegyzeteimmel (aznapi anyag). Végsősoron a szabadság nem más, mint lelki béke. A test halálra van ítélve.




nyulacska



Vannak-e még igazi férfiak? 2009 03 14 délelőtt. Napfény sugaraitól ittasan, fotelben jegyzeteimmel (aznapi anyag).
----------------nyulacska

Pedig igazán mindennap megfogadom, hogy befejezem a naplóírást, aztán mégse. Azt hiszem féltem az emlékeimet. Hogy ami egyszer olyan nagyon szép volt, sosem ismétlődik meg. Így aztán inkább elkerülök találkozásokat.

jegyezve 2009.03.10--------------

nyulacska

Ma azon vettem észre magam a reggelinél, hogy zaklatottságomban (valamiféle megmagyarázhatatlan zavar) imára kulcsolom kezem. Ilyenkor nagyapám jut eszembe, de most ez is valami más volt. Ezúttal nem tudtam az okot, hogy miért történt, csak az állapotot érzékeltem, nem volt célom sem. Öntudatlan mozdulat volt.



jegyezve 2009.03.09--------------


nyulacska

A ma Arcai / Vagyok is meg nem is, hozok is meg nem is, adok is meg nem is… hogy életre kelt velem ez a mondás?


jegyezve 2009.03.08-----------------









nyulacska



Előtted fényes az út. Már mindent töröltek, mögüled. hogy nem elég?


jegyezve 2009.03.06---------------------









nyulacska

Előtted fényes az út. Már mindent töröltek, mögüled. hogy nem elég?

jegyezve 2009.03.05--------------------


























nyulacska

felettem hatalom, maga a képzelet. magam vagyok képzelet. mi több, csillagban másik arcban, temető. jegyezve 2009.03.04







--------------------










nyulacska



felettem hatalom, maga a képzelet. magam vagyok képzelet. mi több, csillagban másik arcban, temető. jegyezve 2009.03.03----------------------------------


felettem hatalom, maga a képzelet. magam vagyok képzelet. mi több, csillagban másik arcban, temető. jegyezve 2009.03.02










felettem hatalom, maga a képzelet. magam vagyok képzelet. mi több, csillagban másik arcban, temető. jegyezve 2009.03.01

-----------------------------------------


Miközben hajnalra ezekre ébredtem lehetséges az hogy az ember burokban éljen? Hogy még levegőt se kelljen vennie a földről? Akkor csak az álom lenne egy belső világ és még tévedni sem tévedhetne Csak béke és harmónia lenne


És aztán mi történik?
Egészen váratlanul ma délelőtt Szilágyi Ákos
hangjával reggeliztem. Ahogy ott ültem egyszercsak megszólított. Belőlem beszélt saját hangomon szólt. Visszacsengtek szavaim azokból az írásaimból melyek ezekben a burkokban születnek. Az eltűnés a por hamu

Az ördögről persze nem beszéltem. Az már nekem is sok. Egyszerre. Ma amikor reggel nézem tükörben magam, éppen a hajamból két ördögszarv. Szaladok mackóhoz, nézd, így még sosem ébredtem. Ilyen szarvakkal. És aztán amikor nyitom, nézem,… mit látok? Ott is. Ördög. Ez hogyan lehetséges? Hiszen ez már nem emberi kéz. Emberi kéz nem cselekedhet össze, előre. Az ember egy alacsony rendű faj. Az nem tehette. Akkor ki tette?

jegyezve 2009.02.28

-----------------------------------------------------------------------


Ma azt mondja tanárom,elvégzett munkám fölé hajolva, azt szereti bennem, hogy megbízható vagyok. Azt hiszem,valahol minden tanárom szeméből ez csillant vissza, egyszer még a vizsgateszt is korrigáltatott, mikor hibát találtam benne. Igen, egyelőre felettem nyulacska győz. Precíz, pontos. Olyan, akár egy tudatos gyermek, aki becsületesen végrehajtja, amit a felnőttek elvárnak. Ilyenkor nyugalom van, jó együtt élni nyulacskával. Mackó ma megint nevetett a telefonban. Nem hiszi el, hogy valóban tanulok. jegyezve 2009.02.27

-----------------------------------------------------------------------------

'hogy mindenki boldog




Hatalmas MELLEK alig LÁTOK Aztán…hogy...mert ÉN nőkkel IS nekem EGYFORMA férfi VAGY nő…suttogja…istenem DE gusztustalan felállni KÉNE ott RAGAD rajtam A puhaság de NINCS erőm már MEGINTnincs hiszenEZittMÉGISCSAKegyNŐ mennyiEMBERmegpofozni?Mackó ilyenkorMIÉRTnemVAGY…aztán AtöbbiMÁRnemÉRelHOZZÁM…beszél CSAKbeszélközbenNÉHAkínomban MEGSIMOGATOMarcátLélegezni SEMmereknehogyTELJESEN elnyomjonValahogyMINDENT összemosottAzeneaHANGOKa FÜSTaVERS…egészenOLYAN minthaNEMvelemTÖRTÉNNE


jegyezve 2009.02.26




Nincsenek megjegyzések: