2009. április 26., vasárnap

visszajátszás, szeretem szeretem



előrevetítésből kilépni

most már mindent elértél, megölhetsz

mit gondoltatok? meddig lehet bírni. egy embernek.





nem, nem. pontosan értem a kezeket. ha valamiért megadom magam, az nem a halál. kár volt. kár volt eladni bőröm. ez külső. azt tettem amit a kéz kíván. eggyé váltam, hogy örömet leljen. kéjt. a fekete kéz a kezekből. akárcsak múltkoriban a kígyók. most is élnek. a fonal. követtem. látszat. valójában nem volt gyilkosság. hiszen a kéz csak jót akart. jót, jót, nem volt szükség.

a cél nem szentesíti az eszközt. nem oldja fel.

földön időzve pillanat ereje...

a kezek Magyarország. a cél. zászló ő. rózsaszín. de a bőr az enyém. lenyúzva. a pajzs nem öntisztul. kár volt, meghaltam volna magam is. a kivégzésért.
nem bocsájthatom, ha megbocsájtom. neked sem. az elevenen halálba küldést.

látszat, hogy én öltem. a fonal. a kéz. kezekben. azt tettem amit kíván. nem akarok többet együttműködni halálomban. már régen halott vagyok, Magyarország! pontosan tudod. mire a többszörös kínzás? hogy vagyok, Magyarország. nagyon régen.

nincs halál. értettem. régen halott. egy ember van velem. a tagadása. a titeket megtagadás. amivel hazahív. hazairány. mind ellene dolgoztatok. de ő az egyetlen ember. látszat. az ingovány.

kár volt a zászlót előttem lengetni. hús. a zászló öntisztulása lehet-e, amikor kezek, végig a tiétek lengeti. ellenem. álhalála. álkezek. összeszövetkezéstek.


őt, csak őt tartják, várva halálom. ahogy őt is, fekete kéz. tartottátok. szemben, szemem vájva.

mondhatnám azt, sohasem láttok. de látni fogtok. ott leszek. bőröm nyújtom, puszta hám, hogy megalázzatok. ha ez kell. test már nincs. kimostátok. saját véremmel. mostam, nektek. hogy élvezzétek. a kéj. elmegyek kivégzésemre.

a vak magam vagyok. a többi látszat. nektek fedezék, hogy higgyétek, ti láttok. jól.

volt hogy hittem. a ti, az ő keze volt. hogy szeretek-e még. kivájt szemmel, kifordított testtel.

valójában te választottál ki magadnak. igazolni tudom, vissza. a fonalon. első jel. fekete kéz. hamis. mind hazudtál. nem kívánok visszamenni. te majd eltünteted a nyomokat. értesz hozzá. kényszeríteni fogsz, visszamenni. pontosan tudtam aztán, nem engedsz el. nem segítesz élni.

kár volt. eladni. halálnak. kivájtátok a nyelvet. nyelvem. kívántátok. pusztítani. hogy nem vagyok érthető. de pontosan tudtátok a játszmát idézni, pontosan vezettétek a fonalat. miközben lógok zsinegen, fonalaitok, véresen, nincstelen, ti jóllaktok. egymás közt jóllakattok. aki többszörös halálba küldött, kiemelitek. mindenkit kiemeltek, aki tömte a számat. hogy ne beszéljek. saját véremmel.

de én csak a magamé vagyok. látszat, hogy testemet, a maradékot rángatástok megtisztítja. a sebek nem tisztulhatnak szaggatástól. ha finoman, elővigyázatosan fejtitek sem.

még tartom magam. egyre nehezebb. akartátok hallani. hamarosan eljön a halálom. igazi halál. ott leszek, elevenen, hogy élvezzetek. kínozni. gyűjteni ellenem érveket. finoman tálalni, ezüstkanálon. hogy az is az enyém. de hazudtok. az enyém nyomortanya. raktár. sosem láthattok.

hogy kínozzatok, szeretetem jeléül, Magyarország. a Halálomba. rajtam tollasodtok meg. mind.

Szeretlek téged, Magyarország. mutasd, fordítsd felém, egyszer még utoljára arcod. hittem, hogy majd te viszel, egy szebb világba. értetek. Magyarország meg fog halni. nem vihettem magammal. fel, a mennyországba. nem, nem megyek el. hiszen az is csak szemfényvesztés. hogy ott vagyok.




nem fáj. rózsaszín bőr. és egy kivájt szem test nélkül.




elégedett vagy? a szüleményhez





lejegyezve 2009.04.26 éjjel x óra. mindig ugyanabban az x órában.

Nincsenek megjegyzések: