2009. április 17., péntek

kurtafarkú malac túr


malac 'tor vagy malac... re'túr -----------valamit valamiért

– és akkor még senki nem olvasott, tanult angol ...nyelvek,
...pénzt keresni, arra már nem is gondolhat.



(valami mindig kimarad)

----------------------------
ma valami koreai szeánszról jött mackó, azaz baráti vetélkedő, izgult, készült is, mintha legalább a tévébe menne, ugyan nem sok esélye volt, jónéhány a másik csapatokból igazi koreai, mint utólag mondta, mégis valami filmrendezőt, egyebet eltalált, na de koreai szavak... nos, kérdem, mi az eredmény? azt mondja olyan vetélkedő volt, ahol senki nem nyer és nem veszít. s mit hoz? nyereménynek... úgy értem ajándék, valami barnaságot, mint egy összehajtott palacsinta, tetején rizsszemek, s érzem azt a fura szagot, akkor még nem tudtam, mi, csak az emlék, valami kellemetlen, kérdem, mi ez, mondja algából készült, algalapok, kóstolom apró falat, bár a szag most már vitathatatlan, azt a régi emléket idézi, mégis, hátha csak látszat, nézem, zöldségek, falok is végül nagy elszántsággal, hát majd rosszul leszek, azonnal ki kellett köpnöm, s még jól kiöblítenem a számat utána. és akkor előttem a tenger, azok a zöld micsodák?barnák, habosak, a hullámokkal, amiket kisodortak a partszélre, ugyanaz a szag.

hogy én szeretem az ínyencséget, mondja...

Nincsenek megjegyzések: